آخرین اخبار و رویدادها، مطالب و ویدیو های آموزشی درباره حوزه های مختلف مدیریت و کارآفرینی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

چرا نگرش مهم‌تر از هوش است؟

وقتی از موفقیت صحبت به میان می‌آید، ممکن است اینطور فکر کنیم که فقط افراد باهوش می‌توانند موفق شوند. ولی تحقیقاتی که اخیرا انجام شده‌اند این طرز فکر و نگرش شما را تغییر خواهند داد. تحقیق اخیر نشان می‌دهد که نگرش شما، خیلی بهتر از هوشتان می‌تواند موفقیت شما را پیش‌بینی و البته تضمین کند. طبق این تحقیقات افراد به لحاظ نگرشی به دو دسته تقسیم می‌َشوند: افراد با طرز فکر ثابت و افراد با طرز فکر رشد.

منبع: مدیر اینفو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو

پنج حقیقت ترسناک درباره کارآفرینی

کارآفرین بودن به هیچ وجه آسان نیست. اگر تصمیم گرفته اید که سفر کارآفرینی را شروع کنید، لازم است بدانید که در این سفر هر اتفاقی ممکن خواهد شد. هیچ چیز باارزشی بدون پذیرش ریسک و سخت کوشی بدست نمی آید.با این اوصاف بایستی بدانید که در زمانیکه در این مسیر قدم می گذارید، روزهای آفتابی و راحتی را نخواهید داشت.«هیچ چیزی در جهان ارزش انجام دادن و یا داشتن ندارد، مگر اینکه سختی، تلاش و درد را درپی داشته باشد. من هرگز در زندگی  

به افرادی که زندگی راحتی داشته اند حسادت نورزیده ام. من در حسرت زندگی افرادی هستم که زندگی سختی را انتخاب کرده اند.»

منبع: مدیر اینفو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو

براستی کارآفرینی چیست؟

کارآفرینی در نظر افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. برخی آن‌ را نبوغ فناوری در استارتاپ‌های نوآورانه می‌دانند، و برخی دیگر نیز تصورشان از کارآفرینی این است که مالکان کسب و کارهای کوچک، به خرده‌فروشی مشغول شوند. در نهایت گروهی دیگر معتقدند کارآفرینی شامل بسیاری از  سرمایه‌گذاری‌های کسب و کار است که خود را متعهد می‌دانند یک ایده اولیه را به یک کسب و کار سودآور تبدیل نمایند. کسانی که به شروع کسب و کار خود می‌اندیشند باید درک کنند که کارآفرینی موفق، چیزی فراتر از ایده پردازی است .

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کارآفرین بودن یعنی ارائه‌ی یک ایده. ولی ایده دادن فقط بخشی از کارآفرینی است. از همان آغاز کار باید بدانید که چطور می‌توانید به شیوه‌ای کارآمد و مقرون‌به‌ٌصرفه، به مشتریان  دسترسی پیدا کنید. کارآفرینی بسیار گسترده‌تر از ایجاد یک سرمایه‌گذاری کسب و کار جدید است. در واقع، کارآفرینی یک ذهنیت، طرز تفکر و اقدام می‌باشد و برای تصور راه‌های جدید به‌ منظور حل مشکلات و خلق ارزش به کار می‌رود.

منبع: مدیر اینفو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو