آخرین اخبار و رویدادها، مطالب و ویدیو های آموزشی درباره حوزه های مختلف مدیریت و کارآفرینی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نوآور هستید یا یک اجراکننده خوب؟ این آزمون را انجام دهید

دیدگاه سنتی در مورد کارآفرینان این است که آنها افراد خلاقی هستند که فاقد مهارت‌های اجتماعی بوده و نمی‌توانند هیچ کاری را اجرا کنند. بنابراین وقتی نوآوری آنها کشش بازار را به دست می‌آورد، باید از مدیریت اجرایی برای اجرای کسب و کار خود بهره گیرند. البته این امر همیشه صادق نیست، زیرا بسیاری از کارآفرینان نوآور سال‌ها با موفقیت کسب و کار خود را ادامه می‌دهند. 
نکته‌ی مهم اینجاست که شما در کسب و کار خود هم به نوآوری  نیاز دارید و هم به مهارت‌های اجرایی. شما همواره باید خدمات و محصولات جدیدی ایجاد کنید که نیازهای واقعی بازار را تامین نماید و باید بتوانید کارهای اجرایی را بر اساس مدل کسب و کار خود انجام دهید. اگر در هر دوی این مهارت‌ها قوی باشید آن وقت به بهترین صورت می‌توانید شرکت خود را رشد دهید. ولی اگر فقط در یکی از این مهارت‌ها قوی باشید ممکن است به شریک دیگری هم نیاز پیدا کنید که در آن مهارت دیگر، قوی باشد.

آزمون زیر به شما کمک خواهد کرد که بفهمید اجرا کننده هستید یا نوآور، یا شاید هم هردوی آنها.

منبع: مدیر اینفو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو

شش نشانه گویای این حقیقت که برای کارآفرینی آمادگی لازم را ندارید!

علی رغم تصاویر و جملات زیبا در شبکه های اجتماعی، هر فردی نمی تواند کارآفرین باشد. کارآفرینی می تواند منجر به زندگی آزادانه تری شود و یا به افراد منفعت برساند ولی از سوی دیگر می تواند برای فردی که مناسب کارآفرینی نیست به کابوسی تبدیل شود. قبل از اینکه به سمت کارآفرینی قدم بردارید، به حدی از اطمینان و یقین نیاز دارید. زندگی یک نمایش که درآن هر اتفاق به گونه ای معجزه آسا به وقوع می پیوندد نیست.شما قادر نیستید با اطمینان صد در صد از هرآنچه در زندگی اتفاق می افتد، آگاه باشید اما شش نشانه مهم وجود دارد که حاکی از عدم آمادگی در کارآفرینی هستند.

 منبع : مدیر اینفو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو

طراحی مدل کسب و کار به شما یک مزیت متمایز می دهد

مدل کسب و کار مفهومی است که منطق درآمدزایی هر کسب و کار را نشان می دهد. همان طور که معماران برای احداث ساختمان، نقشه تهیه می کنند، کارآفرینان و مدیران نیز برای جهت دهی به مسیر خلق کسب و کار و سازمان خود به طراحی مدل کسب و کار می پردازند. مدل کسب و کار، ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که به شما در ارزیابی استارتاپ خود و ارزش هایی که می توانید خلق کنید کمک می کند. استارتاپ های موفق بارها و بارها مدل کسب و کار خود را طراحی و مورد بازنگری قرار داده اند، شما چرا امتحان نمی کنید؟

بیزنگار ابزاری است که به شما کمک می کند بوم های کسب و کار خود را به صورت آنلاین بسازید.  ابزاری کاربردی و الهام بخش برای کارآفرینان و مدیران که با انتقال تمرکز از کاغذ و قلم و یادداشت های برچسبی به موس و کیبورد و وب شکل گرفته و تنوعی از ابزارهای آنلاین جهت راه اندازی و توسعه کسب و کار را در هر زمان و مکانی در دسترس شما قرار می دهد.

از جمله ابزارهای آنلاین بیزنگار عبارتند از: 

  • ابزار بوم کسب و کار
  • ابزار بوم ارزش پیشنهادی
  • ابزار بوم ناب
  • ابزار ایده پردازی
  • امکان تشکیل اتاق فکر
  •  ده ها مقاله و ویدیوهای آموزشی

به علاوه با بیزنگار می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • الگوهای خلق ارزش را سریعتر درک کنید
  • تجربه و مهارت های تیم خود را اهرم کنید
  • با بهره گیری از امکانات فضای وب، زمان خود را ذخیره کنید
  •  و زمان را با ایده های غیراثربخش هدر ندهید

جهت آشنایی بیشتر با ابزار آنلاین ساخت مدل کسب و کار (بیزنگار) می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:


http://www.modirinfo.com/biznegar

http://www.slideshare.net/modirinfo

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو

ده قانونی که بایستی برای میلیونرشدن از آنها پیروی نمود

بسیاری از مردم در سراسر دنیا سؤالاتی درباره  میلیونرشدن می پرسند. آنها از همه سنین، و با مذاهب و پیشینه های مختلف هستند. بطور کلی، آنها پول را به عنوان منبعی می شناسند  که به آنها کمک می کند تا به بزرگترین آرزوهاشان برسند. اگرچه، بسیاری از مردم نمی خواهند که به میلیون ها دلار دست یابند، بلکه می خواهند که میلیون ها دلار پول را خرج کنند. آنها فکر می کنند که پول صرفاً آنها را خوشحال می کند، و نمی دانند که "سفر میلیونر شدن" به آنها شادی و رضایت واقعی میدهد.

مهمترین سؤالی که بیشتر افراد می پرسند این است که: "آیا توصیه ای برای شروع سفر میلیونرشدن هست؟"

ده قانونی که در ادامه مطرح می شوند به شما کمک می کنند تا در اقیانوس موفقیت حرکت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر اینفو